BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/
BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/

تکست اجتماعی

  


اینترو:

سکوت اگه با معنی باشه/گوش خیلیارو کر میکنه


---------------------

همه شبا رو بیدار موندم/سیگار کشیدم و ترانه خوندم
نفسم برید از این شهر الوده/فهمیدم که زندگیم بیخوده
باید با خودم تسویه میکردم و /راحت میکردم شهر و خودم و 
اما میگن تو تاریکی همیشه نوری هست/یه خدایی و یه کمک حالی هست
اما به اینجا که رسیدم/میبینم پلی که ساختم خراب شده رو سرم
هیچ راه برگشتی نی/میگن همیشه باید توکل کنی
اخه توقع اَ کی؟
خودم خودم و غرق کردم/توی دریای خودم
میدونی حرفام بزرگ تر از دردام هستن/
میدونم که حرفام اصلا واست معنا نداره
چون کلماتم همش ابهام میاره
ه: همش حرفه
ه:هر روز درده
هه: هر بار سخته
ه: هوا سرده
من پره دردم
من یه خورشیده سردم
من یه قبرستون مرگم
من فردایی ندارم اصلا...
به امید پیشرفت
مسیر و عوض میکنه به سمت پس رفت
باید باش بسازم یا بکنم عقب گرد
راه اول فرا تر از منه/دومی هم که تکراره مغزمه
اما قلبم چی؟/احساس اوله دوم عشقم که نی/
چی میمونه واسم/به جز کلمات روی کاغذ
که دستور میده باید /بسازی بعدم بسوزی
تو این زندگی اون آتیش و من یه ماده ی سوختی
میگفتم خیالی نی/جای خالی جای ماها نی
اون جلاده منم گناه کار/باهام کار داره حالا حالا ها
اسمه هک شدم روی تخته سیاه
پاک شده و هرکی رسید کند واسم یه چاه
عمرا اگه کلمات و درک کنی
یا بتونی با من همدردی کنی
وقتی خونوادت هم واست دردی میچیند
بازم میگفتیم خیالی نی
تا این جای بازی رو خوب اومدیم
الان بریدیم
حرفام و خلاصه کنم
توی ثانیه ثانیه دردم
موندم و زندم اما به امید مرگم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.