BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/
BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/

تکست گنگ فوق العاده زیبا

  سلام رفیق/چطوری الآن؟/بچه های بالا/با پک های سم بالان؟ هه


ورس1:


ببین اینجا بازنده ها مشتی هان/زور نزن با حرفای کشکی..خان


میخونم واسه تو و مخ ردی ها/اول تو بعد میرم سراغ بعدی ها


اصن میخوای گوشن نکن به حرفام/من وسط دردام/


سختی میکشم/اما نمیپیچونم از جیبه بابام


نخون واسم رجز/من بخونم میگرتت ترس و لرز


کلمه ها زلزست/گوشات جر میخوره اینه قدرته فکر و دست


اول مخم باز میشه/میسوزه عینهو آتیشه


بعد دست خوب مینویسه/میشه خدای قلم/تا اخر زمان میشه پرچم علم


اطراف و نگاه کن باز منم/به دافت میگم باس بشی امشب زنم


نه که به خوام رو کم کنم/کلمات شلیک میشه میخوام جون کم کنم


فقط میخواستم بگم ما اولیم/به جا چرتو پرت تو دود کن چلیم


التماس نکن واسه قافیه/چون زور بزنی مخت ردیه هه هه


کروس:


زور نزن چون نمیرسی به ما/باید سال ها صبر کنیم عللا یه جا


پس از الان بکن فکر فردا/چون این بار متلاشی به خاطره حرفام


 


ورس دوم:   فست تر



ببین ورس دوم فرق داره محکم تره/تو هم که مخت رو چتی قفله هردفعه


میخوام بشنوی کلماتی که سنگینه/ فرمانده بنگیه سال ها جنگیده الان خالتوره رپیه هه هه


ببین چند نفر اومدن بهشون رپ یاد دادم/قافیه قافیه کلمات و سخت تر زدم


شعور کلمه ای که نمیتونی درکش کنی/تو همون چتی خوبه واست جانی یا که تنی


تازه کاره نیستم که بخوام ورق پر کنم/سگ دو بزنم بخوام زاخار جور کنم


ببین چقدر فرق داریم بین رپ و خالتوری/من خودم خواستم اما تو پایه کاری زوری


پرواز بزنم تویه اسمون شعر/یه دور و بعدشم بزنم چت


یاد گرفتی چجوری تو کاری نشی حیف؟/فعلا اینو گوش کن و بکن کیف ههه


 


کروس:



زور نزن چون نمیرسی به ما/باید سال ها صبر کنیم علا یه جا


پس از الان بکن فکر فردا/چون این بار متلاشی به خاطره حرفام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.