BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/
BMK.RAP,TABA

BMK.RAP,TABA

باغملک رپ . بچه های باغملک/

تکست گنگ فوق العاده زیبا 2

  تویی که فک میکنی بالاس پرچمت ازهمه پرچما


/همه حرفایی که میزنی تف سربالاس/


اگه چلنج میکنی باشه قبول پایتم/


میزنمت زمین سه سوت کارمو بلدم/


نه به چشات مینازمو نه به هیکله قشنگت/


نه صدات میخوره به هیکله مشنگت/


بدون واسمی یه ادمی چهار حرفی/


که توزندگیش یه ادم کامل نی/


من صلاحم امادس واسه کسایی مثل تو/


که واسه رسیدن به من میزنن سگ دو/


پارازیت نشو توراهم چاله نشو/


یه جوری بهم میریزمش نتونه بگیره هیجارو/


بکشی خودتو نمیگم حرفای خوب واست/


بدون پر نمیشه هیچوقت پیش من کاست/


میدونم توهم دوست داری بیای پا به پای من/


ولی جایی نداره تودلم ادمای ع*ن


/غرورم کبیره نمیشکنه جلوادما مثل تو/


اگه جلومم بمیری نمیگیرم دستتو/


دیست میکنم طوری که خودتم نفهمی /


اگه باورم نداری میتینگ روبه روم بشین/


چراگوشاتو میگیری نداری تحمل حرفام/


مینزنم میکشم نمیکنم فکر فرداش//////


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.